PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Selasa, 3 Mei 2011

KEDAI AKAN DIBUKA TIDAK LAMA LAGI

Harini aku dah mula basuh kedai dengan anak- anak. rak yg telah disusun dibasuh dengan begitu berkilat. sapa sangka itu adalah rak terpakai. kalo nak beli baru satu dah rm 350. ni yg terpakai baru rm 250. yg heavy duty rak pula baru rm 180. Keseluruhan rak utk kedai rm 7770.( Cantik Nombor )

Peti ais pulak aku dapat free. ada tokey cina tu baik hati.kalo tidak jenuh juga aku nak mohon dapat peti ais air nih...esok aku akan gi kedai signboard. nak buat signboard pulak.lepas siap signboard nanti leh la mula niaga sikit2.modal x banyak . buat yg bawah dulu lepas nih tingkat atas pulak.

Aku dah tanya cina signboard. dia kata signboard saiz 19' x 4' siap dengan lesen, pasang  design harganya Rm 800 saja. ni signboard yg x dak lampu..kalo ada lampu mau rm 3000...hehehe..lepas2 nih la yg tu...

Nih aku tengah sebok nak buat loan.mcm2 pulak dia minta. adoihhh..usaha tangga kejayaan...x byk pun minta..rm 50 000 saja. yg lain sendiri korekkk...

Nih gmbar kedai yg di basuh tadi,..















Doa yg baik dibuka secepat mungkin........

0 ulasan: