PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Khamis, 25 November 2010

Kemalangan.......

Dalam tempoh mendiamkan diri dari arena blog pelbagai peristiwa telah berlaku..antaranya ialah anak aku yang sedang belajar di kolej xxxx telah mengalami kemalangan pada satu malam...terkejut juga bila terima pangilan mengatakan dia kemalangan..walaubagaimana syukur kehadrat ilahi anak aku tidak mengalami sebarang kecederaan.tapi kereta yang aku bagi anak aku guna untuk pergi kolej hancusssss.....

gambaq masa kemalangan tu x pula aku tangkap...hujan renyai2 pada malam tu..apa pun x igt..tapi ini ada la gambaq kereta masa pergi amik kat kedai...serba baru..hahaha


layann


0 ulasan: