PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Rabu, 27 April 2011

MARHABAN DAN BERZANJI

Bila dah ada gambaq. baru la ada semangat nak ber blog.jgnla bagi hilang lagi cabel.susah2...nih nak citer aku pi lepas gian...bukan gian benda pelik-pelik , tapi gian nak ber marhaban dan berzanji.,

ada satu malam aku pi bukit gantang , taiping. tengah2 dok makan tu dengaq orang dok marhaban dan berzanji.apa lagi.cepat-cepat aku habiskan makan n join da group.hehehhe...kira ok lah sebab aku kenal ketua kampung tu jadi tak la malu sgt....

layannnnnnnnn..................




Pic kelabu sikit...sebenaqnya pic ini ditangkap oleh anak aku.My wife cari aku tak jumpa sebab depa dah habis makan. aku pulak makan cepat dan terus masuk. tak bagitahu kat depa.Dok la mencari depa nih.last2 jumpa aku dok tengah layanzzzz....depa tangkap la gambaq....hehehe...sesekali lepas gian. Program yang hampir lupus di bandar2.....


Sama2 la kita menaikkan kembali budaya ini. yang aku pasti anak2 muda sekarang dah tak tahu cara marhaban dan berzanji...dibandar pulak, bila ada kenduri kendara, dok sebok cari kugiran....apa nak jadi dengan kita UMMAT NABI MUHAMMAD ni.......

0 ulasan: