PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Khamis, 28 Januari 2010

Saya Ketua Saintis Dunia

lama sungguh aku tak update blog nih. sebok sungguh2. cuma nak berkongsi. aku bawa anak - anak aku pergi Gerbang malam. dah lama depa mintak nak pi. so malam tu aku pun bawa la. yang membeli depa. yang keluar duit kita..ekeke...tapi satu benda yang aku rasa menarik ialah aku mengaji sifir dengan teknik2 daun oleh seorang hamba Allah. satu jam aku berdiri di situ sampai dia habis mengajar. last2 tinggal aku ngan anak - anak aku saja. nih la gambar dia.



20 tahun dulu aku ada terbaca dalam mastika( kalo tak silap ttg dia nih. malam tu aku berjumpa dengan dia.menarik juga cara dia mengajar.

Sememangnya Otak Kanan Melayu Hebat.

0 ulasan: