PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Ahad, 4 Julai 2010

Pam Racun Baru

Baru2 ni aku pi meracun kebun getah . Aku gunakan pam racun semburan enjin ( picturenya ada aku masukkan dalam pos terdahulu) yg tangkinya danya 11L. perghh...kebun 6 ekar guna pam galas kecik...bukan letih menggalas.tapi letih nak bancuh..kejap2 habis...parak gak..

so aku pergila kedai jual mesin...saja sembang2 dengan tokey dia..last2 aku pun men " design" satu mesin racun ..then diakata boleh buat..so apa lagi...aku nak amik la..

tanya dia berapa dan dia kata rm 1250 ...harga termasuk pam..tangki...paip 100 meter..kerangka n tayar..n kos upah...

yang paling best tu aku bayaq 3 kali....
deposit rm 500 ...kemudian seminggu pas tu bayaq lak rm 300....hari sabtu baru2 nih bayaq habis rm 450....ok lah tu....habis bayaq..mesin pun siap..hehee..nilah rupa bentuknya..yang pasti memudahkan kerja dengan mengurangkan kos upah pekerja..




0 ulasan: