PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Khamis, 26 November 2009

Hajat Terlaksana...

Awal tahun ini, aku berniat utk membina surau baru untuk anak2 ini. Tapi kurang modal lak. walau bagaimanapun aku target untuk solat terawikh tahun ini. Allah tu Maha Kaya. Surau yayasan boleh diguna Pada 1 ramadhan. Terima kasih pada semua penderma2 yang budiman. kalo aku sorang2 mesti x sempat siap. inilah rupa surau tu...






Time terawikh baru2 ni, surau ni boleh memuatkan 200 jemaah pada satu2 masa. Alhamdulillah, boleh dikatakan surau ni dipenuhi oleh jemaah yang sama2 ingin bersolat terawikh dengan anak2 ini. Semua alhamdulillah selesa. Tapi paip air sembahyang lak x cukup. jadi aku cadang nak buat kolah ambil air sembahyang mcm masjid tu. tapi xla besar mcm masjid....lepas jer raya puasa baru2 nih, aku pun terus cari tukang. sementara ada sedikit modal.

apa lagi..pacak tiang terus...niak yang baik jgn tangguh2...







Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang menderma...jasa baik tuan puan semua hanya Allah S.W.T yang membalasnya...

0 ulasan: