PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Isnin, 2 November 2009

Memecah "BADI " Ketakutan..




Aku memberanikan diri untuk meracun setelah apa yang terjadi 4 tahun dulu...hari ini juga merupakan hari pertama pokok limau nipis tu kena racun...mula2 aku pakai tong racun ni...igtkan ok lah..sikit saja...tapi tong ini meletihkan...tak tahan aku...sembur sepokok kena pam...pastu sembur lagi sepokok kena pam lagi..bila nak habis..lenguh pinggang aku dok tunduk...last2 aku cari tong racun aku yang lama...



Nila rupa tong racun lama aku...satu tong ni leh la sembur 200 pokok...alhamdulillah dah selesai sembur....petang nanti aku nak pi tengok apa terjadi pada pokok2 tu...harapa2 peristiwa lama tidak berulang kembali....huhuhu...kalo tak habis laaa pokok2 aku....nih kira aku dah ikut sukatan yang betul nih...

tengah dok taku2 nih...

0 ulasan: