PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Rabu, 11 November 2009

Seluang Kembali Melaut..

8 hb lepas aku upah india utk racun kebun limau n pisang. bukan masalah rumput, tapi terlalu byk bayam tanah sampai x larat nak makan dah. rezki...rezki...tapi dah sampai tutup pokok limau lak. kang orang kata aku bela bayam lak.hehehe....pagi tu aku jumpa dia sat pastu terus ke KLIA hantar anak aku balik..nak check in pukul 4 ptg. flight pukul 6.15 pm. aku saja pi awal takut anything happen dalan perjalanan. lagipun aku suka sgt ngantuk time memandu. hehehe...malas nak rushing...siap ambil gambar tu..hehehe



lepas dia dah masuk dlm nak naik filght nazimuddin sebok nak tengok acu dia...so aku bawa la dia pi kat ruang anjung untuk tgk kapal...sebok dia dok memanggil walaupun dah pasti acu dia x dengar..apa2 pun janji dia x nangis...kalo x serabut ...hehehe...



Aku keluar dari KLIA jam 8 malam selepas solat maghrib..malas nak berhenti dah dalam perjalanan balik...kira nak balik terus jer...tapi malam tu hujan lebat sampai tak nampak jalan......jadi tak leh laju la..hujan sepanjang perjalanan...



apa2 pun aku selamat sampai gak perak w'pun lambat..

0 ulasan: