PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Selasa, 23 Mac 2010

Cerita Ladang itik di Kuala Kangsar

alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar..tanah yang semak samun dan berbatas - batas sudah hilang dari pandangan mata.yang ada hanya tanah yang sama rata...tiang pagar dah dipasang...ni lah rupanya ladang tersebut skrg...





apabila dah nampak lapang dan cantik mcm nih baru la semangat nak buat keje...rajin juga budak2 nih...tiap2 hari aku kena gi hantaq makanan kat depa...sian lak tgk pulun makan . tengok gaya mmg depa nih sungguh2 nak berjaya...aku x leh la nak join buat sama, tak sempat dengan kekangan masa dan kerja...layan la pic nih...










mesin mixer nih aku beli tahun lepas. harganya RM 1200. dulu aku guna untuk bancuh simen untuk buat surau di yayasan. alhamdulillah projek tu dah selesai. mesin ini masih elok. mcm baru. masa tak guna, siap selimut tu. aku pesan kat depa, dah guna basuh elok2. nanti kita boleh guna lama.bila mesin cantik baru semangat nak buat keje. kalo mesin penuh simen keras, tengok pun xde mood..alhamdulillah....diaorang mmg dengaq cakap. hasilnya...diaorang juga yg senang sebab mesin nih masih canteekkk..




tiang dah siap di pacak...doakan yg terbaik buat kami...


0 ulasan: