PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Selasa, 23 Mac 2010

Kecuaian Membawa Padah

nih cerita pasal kebun 6 ekar yg aku dapat haritu.selepas ladang itu dibersihkan, segala lalang2 yang panjang itu telah di sodok oleh traktor ke kawasan belakang.punyala bertimbun & panjang...apa lagi ter bakar secara tidak sengaja...kelam kabut aku dibuatnya...api dah mula nak masuk kebun getah orang...bayangkan aku sorang2 nak kawal api tu...

akhirnya api berjaya dipadam tapi asap masih tebal sampai x nampak apa...apa lagi dah lembek aku dibautnya...capai telefon..call my wife n bgtahu dia suruh call bomba...huhuhu....pengajaran...pengalaman...

masa api tengah marak, aku x sempat tangkap gambar..tapi bila dah bomba datang...sempat lagi tu tangkap gambar ...nih la gambarnya...



0 ulasan: