PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Jumaat, 21 Ogos 2009

Berkongsi maklumat dan pendapat

Tadi ada seorang tetamu datang ke rumah anak yatim kami...kebetulan pula aku ada...saja doksyok2 punya cerita , terkeluar cerita ttg limau nipis...dia kata dia dah buat lama dah limau nipis nih...tapi daun pokok limau dia habis jadi bergulong2....dah mcm2 dia buat tapi daun tetap bergulung2 .....
akhirnya dia jumpa satu benda " white oil" tapi punya la susah nak cari...last2 dapat juga ....
dia tanya pokok kami ada masalah tak? aku kata xde kot..hehehe...dia terus pi tengok pokok limau ....aku tak sempat nak follow coz ada tetamu lain...dia pi dengan staff aku...

petang tadi staff aku bgtahu yang dia tengok pokok aku cantikk...dia terus tanya benih ambil mana?

nanti dia nak mai lain sembang dengan aku...

lupa lak nak bgtau sebenarnya aku tak pernah taruk apa2 jenis racun kat pokok aku...sebab aku ada masalah sikit dengan racun2 nih...takut cerita lama berulang kembali....

Ceritanya ialah..aku pernah ter"bunuh" padi bapak aku seluas 3 relong dengan racun masa mula2 aku menceburi bidang pertanian ni...hehe

saya budak baru belajar....

0 ulasan: