PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Rabu, 5 Ogos 2009

Hari penuh kelam - kabut

05 - 08 - 2009 hari paling kelam kabut. malam sebelum tu aku baru balik dari KL. Pastu esok pagi seawal jam 6.00 pagi aku bangun. terus kelam kabut siap nak gi hantar man masuk tempat keje bar. pastu terus ke bank. pastu nak ke pejabat pertanian kinta lak. nak kena samapi sebelum pukul 8.30 am. masa kat bank dah jam 8.20 am. adoi....dari bank aku nak kena balik rumah lak. pukul berapa la aku nak sampai pejabat pertanian nih.

last2 aku sampai pejabat pertanian pukul 9.30 am. tengok2 lori ad lagi .. selamatttt.... depa tak pi lagi. bini aku pun pi la tanya pegawai dalam tu ( biasa la ..bini aku PRO . aku malas sikit cakap2 nih ..) rupa2 nya tak jadi nak pi ambil anak pisang sebab lori rosak..fuhhh...

janji esok pagi lak..hehhehe...pastu aku terus la ke pejabat..heheheheh

0 ulasan: