PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Isnin, 3 Ogos 2009

Dah Selesai Tanam

alhamdulillah....

akhirnya 02/08/2009 ladang limau kami selamat ditanam dengan jumlah pokok sebanyak 250.Tanam dulu pasnih baru fikir cara nak siram. setakat la nih aku pakai manual jer. mudah. cuma penat sikit. nak buat piping tak mampu lagi rasanya.
sekurang2nya aku kena tunggu setahun untuk dapatkan hasil.lama juga tu.. jadi aku pikir kena tanam benda lain juga di tengah2 tu. rugi wooo biar kosong tanah . jadi kawan bini aku iaitu partner kami la dia order 500 pokok anak pisang emas. fuhhhh....
takut juga aku dibuatnya. tapi aku nak buat juga. alng2 menyeluk pekasam....biar sampai basah satu badan. dah banyak modal kami habis nih....jadi takleh la buat main2...
opsss...lupa lak nak habaq, kami nih ada Yayasan yang membela nasib anak yatim / miskin . Yayasan tu bini aku punya. Kami nih support jer. nih projek nih pun salah satu dari tiga orang pemegang amanah dia ialah Anak2 tu laa...
Rezki tuhan pakat kongsi sama2.
sapa2 nak tahu tentang yayasan tu layarilah www.annurmaisarah.com . semua ada citer tentang yayasan tu. anak2 lelaki yang very2 helpfull.
ekekekek..aku nih teringin nak buh gambar dalam blog nih...alahhh...gambar projok limau nipis tu la...tapi aku tak reti nak buh..tapi takper...nanti aku pi tanya orang cara dia..leh la kita pakat kongsi pengalaman sama2..

0 ulasan: