PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Ahad, 2 Ogos 2009

Penanaman Limau Nipis

Aku masih baru lagi dalam arena pertanian ni. Minat betul aku dengan pertanian nih. tapi takde modal banyak.
akhirnya tercapai juga hasrat aku nak buka ladang dengan bantuan isteri dan rakan - rakan. kira usaha samalah. tak kira lah, yang penting aku boleh jadi petani.hehehe
dulu zaman kecil-kecil dulu ada la juga aku bela lembu tokwan aku.Last2 tokwan jual semua. dapatla juga kat aku dalam harga dua ekor lembu.
apa2pun aku sangat mengalu - alukan kawan2 yang sama - sama dalam bidang nih untuk sama2 kita berkongsi pendapat dan pandangan.

2 ulasan:

chemud86 berkata...

Ass....sekarang ni dah ke mula projek apa-apa ke? Pertanian ke atau penternakan. Kami ni adalah syarikat yang menguruskan projek dan membekal peralatan pertanian dan penternakan.Untuk keterangan lanjut sila hubungi 0192031325

chemud86 berkata...

Kalau macam tu saya syorkan baja gunung berapi untuk penjagaan tanah(kesuburan tanah)dan dapat penghasilan buah yang bermutu tinggi