PENGUMUMAN

Yayasan amanah an-nur maisarah dalam usaha untuk mengumpul dana pendidikan...mohon kerjasama semua untuk sebarkan kepada saudara mara dan sahabat handai.....

Mendermalah walaupun RM 1.......

Jumaat, 21 Ogos 2009

Ramadhan Kareem

Alhamdulillah.....malam ni aku dan anak-anak aku seramai 40 orang selamat mendirikan solat terawikh malam yang pertama...mcm2 tengok gelagak depa. Bila aku buat lawak sikit nak buat 2 rakaat mcm2 bunyi...hehehe...

apa2 pun yang penting malam nih w'pun 8 rakaat dan 3 witir selamat sudah dilaksanakan..siap dengan niat posa untuk esok dah tu...

depa dah bagi menu sahur pagi esok...nasi goreng bisikan asmara....hehehe..mcm best jer nama tu...

nanti bila2 senang sikit aku nak tangkap gambar depa solat terawikh lak...

hari ni aku punya PRO ( bini aku ler tu ) takdak...dia pi KL ambil baju melayu untuk pakai raya anak-anak ni...apa2 pun alhamdulillah depa dah ada sepasang suit melayu...nak kena cari baju raya lain lak sorang 3 pasang...huhuhuh

apa2 pun aku percaya rezki tuhan...

0 ulasan: